Megalapozás - módszerek

images/innovation2.jpg

Ezen az oldalon az innováció, az innovációmarketing fogalmi, tartalmi meghatározása mellett az elmúlt évek munkái, kutatásai alapján foglalom össze azokat a tapasztalatokat, eredményeket, melyek az aktuális kutatás alapját képezik.
Saját tanulmányok, cikkek, könyvrészletek mellett fontos hazai és nemzetközi publikációkra, eredményekre is felhívom a figyelmet.

Az innovációmarketing fogalma és folyamatai

Piackutatástól a termékek piaci bevezetéséig, menedzseléséig

Az innovációmarketing klasszikus értelmezése nem más, mint marketing az innovációs folyamatban. Ugyanakkor három vonatkozásban célszerű mélyíteni, kiszélesíteni ezt a definiálást, nevezetesen:

Az innováció fogalmi, tartalmi meghatározása

"Ötlettől a megvalósításig!” – „Verseny által megszűrt kreativitás!”


Innovációról szólva a változások célirányos, szervezett keresését, a gazdaságban és a társadalomban azokból keletkező megújulási lehetőségek rendszeres elemzését, megvalósítását, hasznosulását kell kiemelnünk, mely legismertebb, szlogenszerű megfogalmazása az „ötlettől a megvalósításig”.